Автоматичний запис телефонних розмов
Заведіть та зберігайте архів важливих телефонних переговорів та конференцій. Контролюйте роботу ваших підлеглих, підвищуйте дисципліну та запобігайте витоку інформації.
______________
Можливості:
- записуйте всі дзвінки, увімкнувши запис розмов у налаштуваннях в особистому кабінеті;
- записуйте вибіркові дзвінки;
- завантажуйте отримані записи дзвінків та ведіть прослуховування телефонних переговорів офлайн;
- передавайте записи дзвінків у свою CRM автоматично за допомогою інтеграції.
Плюси використання
Моніторинг навантаження
Контролюйте тривалість розмов і відстежуйте навантаження на колл-центр.

Інформаційна безпека
Програма для запису розмов IP телефонії завжди допоможе своєчасно знайти джерело витоку важливої комерційної інформації та підвищити рівень інформаційної безпеки в компанії.

Контроль якості
Підвищуйте якість ведення телефонних переговорів за допомогою прослуховування дзвінків та аналізу спілкування співробітників із клієнтами та партнерами компанії.

Скорочення витрат
Завдяки тому, що всі телефонні розмови записуються, Ваші співробітники ніколи не використовуватимуть корпоративний телефон в особистих цілях, що дозволить скоротити нецільові витрати на телефонний зв'язок.
