IVR
IVR — це інтерактивне голосове меню, технологія, яка сьогодні користується попитом у багатьох галузях бізнесу. Її використовують банки та інтернет-провайдери, торгові, будівельні та транспортні компанії, медичні установи, організації, які проводять соціологічні дослідження, інтернет-магазини тощо. Співробітникам call-центрів IVR-сервіси допомагають економити час та трудовитрати, а клієнтам спрощують процес отримання послуг. Зрештою IVR робить бізнес більш ефективним та прибутковим.

Голосове меню
За допомогою голосового меню клієнт може отримувати інформацію без участі оператора.

Переваги голосового меню
Використання голосового меню дозволяє обробляти велику кількість дзвінків одночасно і суттєво знижує витрати.

Зручність для клієнтів. З використанням IVR якість і швидкість обслуговування підвищуються: телефону не доводиться довго чекати на відповідь, автовідповідач відразу перемикає його на компетентного фахівця.

Додаткові можливості реклами. Можна налаштувати IVR таким чином, щоб під час очікування відповіді клієнт прослуховував рекламні та інформаційні повідомлення компанії.