IVR
IVR — це інтерактивне голосове меню, технологія, яка сьогодні користується попитом у багатьох галузях бізнесу. Її використовують банки та інтернет-провайдери, торгові, будівельні та транспортні компанії, медичні установи, організації, які проводять соціологічні дослідження, інтернет-магазини тощо. Співробітникам call-центрів IVR-сервіси допомагають економити час та трудовитрати, а клієнтам спрощують процес отримання послуг. Зрештою IVR робить бізнес більш ефективним та прибутковим.

Голосове меню
За допомогою голосового меню клієнт м оже отримувати інформацію без участі оператора.

Переваги голосового мен ю
Використання голосового меню дозволяє обробляти велику кількість дзвінків одночасно і суттєво знижує витрати.

Зручність для клієнтів. З використанням IVR якість і швидкість обслуговування підвищуються: телефону не доводиться довго чекати на відповідь, автовідповідач відразу перемикає його на компетентного фахівця.

Додатков і можливості реклами. Можна налаштувати IVR таким чином, щоб під час очікування відповіді клієнт прослуховував рекламні та інформаційні повідомлення компанії.